O nama

Kozmetička kuća Tammy osnovana je 1988. godine. U paleti njenih proizvoda nije bilo ovoliko preparata koliko vi danas vidite. Krenula je sa svega 10 proizvoda, ali sa odličnom vizijom vlasnice Dipl. ph Tatjane Dimitrić Vidović - Tammy šta želi. Da njena kozmetika bude zaštićena njenim licem prelepim plavim paučinastim očima i kao niska bisera zubima koji se smeše sa svake etikete, postera, reklamnog panoa, reklame sa TV-a. Da tajne njenih receptura samo ona zna i da svaki njen proizvod bude u svakom domu u njenom mestu, pa zatim i u ostalim gradovima i zemljama.


Svakim danom pridobijala je sve više i više kupaca odličnim kvalitetom i pristupačnom cenom. 1996. godine sa osunčanih vojvođanskih polja potekli su prvi biljni ekstrati u Naučnom institutu za lekovito bilje i slili se u razne Tammy proizvode: Slim kapi za mršavljenje, Hemor - mast protiv hemoroida, Tamminal protiv reume, Kapi za mršavljenje, Krem na bazi lekovitog bilja...
Ljudi od znanja, profesori i doktori sa srpskih univerziteta iz oblasti tehnologije, botanike, farmarkognozije nagrađivali su zlatnim i srebrnim medaljama, kao i zlatnim peharima za kvalitet i tehnološki odabir pojedinih komponenti koji su ušli u sastav proizvoda. Ali najveća priznanja su dolazila od potrošača, ali i potražnje, tako da se paleta Tammy preparata uvećavala. Kruna svega je unisex parfem Tammy 015 kreiran u francuskoj kući Fragonar u Marseju, 1998. godine. Opojne note koje su se širile iz ekskluzivne bočice, dajući još veće samopouzdanje vlasnici kuće Tammy, tako da 2000. godine ulaskom u novi milenijum, ona uvodi u svoje pogone proizvodnju po sopstvenoj tehnologiji obojenu dekorativnu kozmetiku.
Sarađujući sa najvećim kućama za proizvodnju sirovina (Basf, Cognis, LCW, Clariant, Merck,...) Tammy u svojoj zemlji dobija armiju svojih korisnika, obožavatelja i čitalaca. Kroz knjigu "Da Vaše lice bude ponovo novo" i "Uz Tammy šminku još lepša" ona je svoje proizvode približila ljudima svih uzrasta, od mladosti do starosti. Svoje dragocene savete o nezi kože i načinu šminkanja prenosila je čitateljkama srpskih najuglednijih žurnala: Ana, Bazar, Nada, Žena, Tina, Magazin, Svet...

Za 32. godine rada kozmetička kuća Tammy dobila je 27 zlatnih, 10 srebrnih medalja, 3 pehara za kvalitet proizvoda i 1 pehar za dizajn od majolike. 5. jula 2004. u Rimu Editorial Office and the Trade Leaders Club dobija nagradu za kvalitet, 17. oktobra 2005 u Madridu International Trophy For Quality.
U narednom periodu stručnjaci kozmetičke kuće Tammy planiraju proširenje prodajnih mreža i izvoz na druge kontinente. Svi postignuti rezultati pokazuju da je ovde reč o izuzetno uspešnoj firmi koja samu sebe kreditira, zadobija vodeću poziciju na domaćem probrljivom tržištu i teži da zadrži svoje mesto u krugu vrhunskih firmi u svojoj oblasti.